Najczęściej zadawane pytania

Dokąd wysyłamy zamówienia.

Zamówienia złożone w sklepie internetowym wysyłane są tylko na terytorium Polski.

Czy muszę posiadać konto aby złożyć zamówienie?

Nie, można złożyć zamówienie bez rejestracji konta – wpisując jedynie swoje dane.

Jakie są zalety rejestracji?

Dzięki rejestracji mają Państwo dostęp do historii poprzednich zamówień, dane rejestrowe zapisywane są na naszej stronie, więc przy kolejnych zakupach nie będą musieli Państwo kolejny raz wpisywać swoich danych.

Jakie są koszty wysyłki?

Wszystkie zamówienia wysyłane są firmą kurierską DPD lub w sporadycznych wypadkach inną firmą przewozową. Koszt wysyłki naliczany jest do każdego zamówienia i wynosi 10 PLN przy wybraniu opcji przedpłata na konto lub 15 PLN przy opcji przesyłka za pobraniem.

Ile trwa dostawa?

Zamówienia zarówno przy standardowej przesyłce, jak i „za pobraniem” dostarczane są zwykle do 5 dni roboczych. Jeśli po tym czasie przesyłka nie została dostarczona, prosimy o kontakt mailowy.
Istnieje możliwość śledzenia przesyłki poprzez stronę internetową https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego. Dokładny termin odbioru ustali telefonicznie pracownik działu sprzedaży. Informujemy, również że siedziba firmy nie jest miejscem sprzedaży detalicznej.

Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?

Istnieją 3 opcje wyboru zapłaty za produkty:
– przedpłata – czy przelew na podany numer konta bankowego. Po zaksięgowaniu płatności rusza proces przygotowania przesyłki do skompletowania i do wysłania.
– pobranie – opcja ta pozwala na zapłatę za produkty gotówką kurierowi przy odbiorze paczki.
– przelewy24 – po wybraniu opcji Przelewy24 należy wybrać swój bank. Strona od razu zostanie przekierowana na stronę banku w celu zalogowania się oraz zatwierdzenia płatności.

Czy mogę zwrócić zamówione produkty?

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Klient ma prawo zwrócić zamówiony towar nieposiadający śladów użytkowania do 14 dni kalendarzowych od czasu objęcia zamawianej rzeczy w posiadanie.  W tym przypadku należy wypisać wzór formularza odstąpienia od umowy i dostarczyć na swój koszt produkty na adres:

Cortina Sp. Z o.o. Sp. K.
ul. Wolnego 8
40-857 Katowice

Po otrzymaniu zwróconego towaru, mamy 14 dni za zwrot kosztów poniesionych przez konsumenta, w tym zwrotu kosztu przesyłki.

Co zrobić gdy otrzymałem towar wadliwy?

Zgodnie z obowiązującym prawem każdy konsument ma prawo do złożenia reklamacji. W tym przypadku prosimy o informację mailową (sklep@cortina.pl) o zaistniałej sytuacji. Pracownik działu sprzedaży poinformuje, kiedy wadliwy towar zostanie odebrany. Do spakowanego towaru prosimy o dołączenie wypełnionego formularza reklamacji.